Mondelez Kinh Do, HCM City to organise flower festival

Jan 30, 2021

Customers buy Kinh Do Mondelez products at a super market. — Photo Courtesy Kinh Do Mondelez

 Snack company Mondelez Kinh Do on Friday announced that it would join hands with the Department of Culture and Sport of HCM City and the People’s Committee of District 8 to organise the Tet (Lunar New Year) flower market from February 1 to February 11 at Binh Dong wharf in District 8.

The “Tren Ben Duoi Thuyen” festival is part of a series of cultural events to welcome the national traditional New Year in HCM City under the People’s Committee’s direction and support to help gardeners and local shop owners, especially after a difficult and unstable year.

“Mondelez Kinh Do understands that small shop owners, gardeners and flower sellers have been tremendously impacted in this unprecedented challenging time this year,” said Simon Crowther, marketing associate director of Mondelez Kinh Do Vietnam.

The unique flower market with the participation of more than 500 flower boats will be transformed into a must-see destination during this Tet holiday.

Over the years, the flower floating market’s busy atmosphere at Binh Dong wharf has created the characteristic spring in HCM City. The boats full of Tet flowerpots from the Mekong Delta have long been familiar to people around the Binh Dong wharf area every Tet.

At this special flower market, visitors can find a wide variety of flowers to decorate the New Year, such as apricot blossoms, chrysanthemum, marigolds and orchids.

To liven up the Tet atmosphere, the organiser has prepared many well-designed check-in places and live music performances, including the spectacular traditional music on the boat to be performed daily.

In addition, Mondelez Kinh Do and the HCM City Business Association of High Quality Vietnamese Goods will give 5,000 gift packages to workers who are unable to return to their hometown for Tet, and has joined hands with the HCM City Women Charity’s Association to offer 500 gift packages to the elderly and disadvantaged children. — VNS

Thời gian: 30/01/2021

Nguồn: Bizhub.vn

You may also like…

Grab thúc đẩy chuyển đổi số thông qua hợp tác công – tư
Grab thúc đẩy chuyển đổi số thông qua hợp tác công – tư

Grab tận dụng kinh nghiệm và những thế mạnh về công nghệ, thông qua các hợp tác công - tư, góp phần thúc đẩy giao thông thông minh và tiến trình chuyển đổi số của địa phương. Bước sang năm thứ 11 có mặt tại thị trường Việt Nam, Grab đặt mục tiêu đẩy nhanh các sáng...

Hòa Phát đặt mục tiêu doanh thu kỷ lục năm nay
Hòa Phát đặt mục tiêu doanh thu kỷ lục năm nay

Hòa Phát đặt mục tiêu mang về 170.000 tỷ đồng doanh thu năm nay và trả cổ tức năm 2024 tỷ lệ 20%. Tập đoàn Hòa Phát (mã chứng khoán: HPG) vừa công bố tài liệu họp Đại hội đồng cổ đông thường niên năm 2025. Doanh nghiệp đặt mục tiêu năm nay mang về 170.000 tỷ đồng...

Lợi thế của Casper Việt Nam trong kinh doanh hè 2025
Lợi thế của Casper Việt Nam trong kinh doanh hè 2025

Lợi thế của Casper Việt Nam trong kinh doanh hè 2025 Thương hiệu điện máy Thái Lan áp dụng chính sách bảo hành "1 đổi 1" trong một năm, đồng thời ra mắt điều hòa "siêu tiết kiệm điện" tạo lợi thế cạnh tranh thị trường. Chính sách bảo hành "1 đổi 1" là một trong những...

Verified by MonsterInsights