Nestlé partners with HCM City education department for school health programme

Aug 21, 2023

Nestlé and the HCM City Department of Education and Training have signed an agreement to organise physical and nutrition activities for students during the upcoming school year.

The company will take part in the department’s five activities that mainly related to school sport activities including Aerobic Dance – Cheer Dance – Nestlé MILO Cup: online run Edu Run; School Sport day event, gymnastics training before class and during breaks; communicating about the benefits of physical activities, providing more physical training for primary school students, and donating its nutritional products.

[Hình ảnh bắt buộc có trong bài] Công ty Nestlé Việt Nam, nhãn hàng Nestlé MILO và Sở Giáo dục và Đào tạo TP.HCM ký kết Thỏa thuận hợp tác cho năm học 2023 – 2024

The deal was signed during the sixth Aerobic Dance – Cheer Dance – Nestlé MILO Cup organized by the department, the Department of Culture and Sports, the HCM City Gymnastics Federation, and Nestlé MILO.

The event from August 14 to 18 attracted the participation of 1,200 students from 43 elementary schools, 19 secondary schools and 18 high schools in the city.

Cao Thị Thiên Phúc of the Department of Education and Training said: “We are glad to sign this agreement to organise physical and nutritional activities for HCM City students. Support from businesses like Nestlé plays a very important part in enabling the department to implement the proposed activities …, thereby achieving the goal of comprehensive physical and mental health for students.

Bà Philomena Tan, Giám đốc ngành hàng MILO và Sữa, đại diện công ty Nestlé Việt Nam phát biểu khai mạc

Philomena Tan, MILO and dairy product business unit manager at Nestlé Vietnam, said the collaboration with the Department of Education and Training would be an opportunity for her company to achieve its goal of making sport an integral part of the life of Vietnamese children.

Đại diện công ty Nestlé Việt Nam, bà Philomena Tan trao tặng cờ lưu niệm cho đại diện các đội thi đấu

It has reached more than 2.5 million kids over the past 25 years, according to Tan.

Tiết mục trình diễn sôi động của các em nhỏ đã thổi bùng sức nóng của buổi lễ khai mạc

The Active Vietnam programme, launched by MILO in 2016, has been deeply appreciated by children, their parents and teachers across the country for its diverse range of activities.

Source link

You may also like…

Grab thúc đẩy chuyển đổi số thông qua hợp tác công – tư
Grab thúc đẩy chuyển đổi số thông qua hợp tác công – tư

Grab tận dụng kinh nghiệm và những thế mạnh về công nghệ, thông qua các hợp tác công - tư, góp phần thúc đẩy giao thông thông minh và tiến trình chuyển đổi số của địa phương. Bước sang năm thứ 11 có mặt tại thị trường Việt Nam, Grab đặt mục tiêu đẩy nhanh các sáng...

Hòa Phát đặt mục tiêu doanh thu kỷ lục năm nay
Hòa Phát đặt mục tiêu doanh thu kỷ lục năm nay

Hòa Phát đặt mục tiêu mang về 170.000 tỷ đồng doanh thu năm nay và trả cổ tức năm 2024 tỷ lệ 20%. Tập đoàn Hòa Phát (mã chứng khoán: HPG) vừa công bố tài liệu họp Đại hội đồng cổ đông thường niên năm 2025. Doanh nghiệp đặt mục tiêu năm nay mang về 170.000 tỷ đồng...

Lợi thế của Casper Việt Nam trong kinh doanh hè 2025
Lợi thế của Casper Việt Nam trong kinh doanh hè 2025

Lợi thế của Casper Việt Nam trong kinh doanh hè 2025 Thương hiệu điện máy Thái Lan áp dụng chính sách bảo hành "1 đổi 1" trong một năm, đồng thời ra mắt điều hòa "siêu tiết kiệm điện" tạo lợi thế cạnh tranh thị trường. Chính sách bảo hành "1 đổi 1" là một trong những...

Verified by MonsterInsights