Unilever Vietnam named among Top 10 Sustainable Businesses in Việt Nam in 2020

Dec 11, 2020

Vice President of Sustainable Development and Communications Unilever Vietnam Đỗ Thái Vương receives the Top 10 Sustainable Businesses in Việt Nam for the fifth consecutive year. — Photo Unilever Vietnam

HÀ NỘI — Unilever Vietnam was honoured in the Top 10 Sustainable Businesses in Việt Nam in 2020, evaluated by the Vietnam Business Council for Sustainable Development (VBCSD) based on Corporate Sustainability Index (CSI).

This is the fifth consecutive year that Unilever Vietnam has won this noble title, recognising its pioneering role and outstanding contribution to the sustainable development of the Vietnamese enterprise community.

This year marks Unilever Vietnam’s 25th year of operation and development, a 25-year journey that Unilever accompanies and supports to improve living conditions, sanitary conditions and health for the Vietnamese people. 2020 is also the year that Unilever Vietnam completes its 10-year Sustainable Development Plan (2010-20) with three main pillars.

“As one of the pioneering enterprises in sustainable development, we want to share our experiences and inspire other enterprises to make sustainable development popular in Việt Nam,” said Đỗ Thái Vương – Vice President of Sustainable Development and Communications of Unilever Vietnam, Vice Chairman of VBCSD.

To date, Unilever Vietnam has achieved the goal of improving the health and living conditions of more than 22 million Vietnamese people; using 100 per cent renewable energy, reducing 43 per cent water, and no harmful waste in the factory system in Việt Nam; actively training more than 3.7 million women; providing a total capital of more than VNĐ350 billion to support women start their business through the microfinance programme. — VNS

—-

Thời gian: tháng 12/17/2020

Nguồn: vietnamnews.vn

You may also like…

Grab thúc đẩy chuyển đổi số thông qua hợp tác công – tư
Grab thúc đẩy chuyển đổi số thông qua hợp tác công – tư

Grab tận dụng kinh nghiệm và những thế mạnh về công nghệ, thông qua các hợp tác công - tư, góp phần thúc đẩy giao thông thông minh và tiến trình chuyển đổi số của địa phương. Bước sang năm thứ 11 có mặt tại thị trường Việt Nam, Grab đặt mục tiêu đẩy nhanh các sáng...

Hòa Phát đặt mục tiêu doanh thu kỷ lục năm nay
Hòa Phát đặt mục tiêu doanh thu kỷ lục năm nay

Hòa Phát đặt mục tiêu mang về 170.000 tỷ đồng doanh thu năm nay và trả cổ tức năm 2024 tỷ lệ 20%. Tập đoàn Hòa Phát (mã chứng khoán: HPG) vừa công bố tài liệu họp Đại hội đồng cổ đông thường niên năm 2025. Doanh nghiệp đặt mục tiêu năm nay mang về 170.000 tỷ đồng...

Lợi thế của Casper Việt Nam trong kinh doanh hè 2025
Lợi thế của Casper Việt Nam trong kinh doanh hè 2025

Lợi thế của Casper Việt Nam trong kinh doanh hè 2025 Thương hiệu điện máy Thái Lan áp dụng chính sách bảo hành "1 đổi 1" trong một năm, đồng thời ra mắt điều hòa "siêu tiết kiệm điện" tạo lợi thế cạnh tranh thị trường. Chính sách bảo hành "1 đổi 1" là một trong những...

Verified by MonsterInsights